Meer dan 25 jaar ervaring
Gratis verzending vanaf € 50
Shimano specialist
CUBE | STEREO HYBRID 160 HPC SLX 750 GREY/GREY

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC SLX 750 GREY 2024 L

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC SLX 750 GREY 2024 L
CUBE | STEREO HYBRID 160 HPC SLX 750 GREY/GREY | 73721020

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC SLX 750 GREY 2024 L

5.299,

Deze catalogus fiets is niet bij ons op voorraad in de winkel. Laat je vakkundig door ons adviseren bij de aanschaf van dit type fiets. Zo kunnen wij optimaal rekening houden met jouw persoonlijke situatie en wensen, zodat je straks over een fiets beschikt die het beste bij jou past.

Beschrijving

Welkom bij de Stereo Hybrid 160 HPC SLX, onze 160 mm e-enduro met carbon hoofdframe, aluminium achtertrein en Bosch CX-trapondersteuning met geïntegreerde 750 Wh accu. Aan de voorkant vind je de RockShox Zeb, met 38 mm vorkbuizen en 170 mm veerweg. Achteraan absorbeert een RockShox Deluxe Select+ de klappen. Shimano’s 12-speed XT-transmissie levert bij ieder type terrein het juiste verzet en dikke vierzuigerremmen, ook van Shimano, leveren onder alle omstandigheden maximale stopkracht. Dus op naar de bergen, zodat je je eigen persoonlijke records aan stukken kunt rijden. Aan deze uitgebalanceerde knalbak zal het in ieder geval niet liggen. De volledig in het carbon frame geïntegreerde batterijbehuizing, waarin plaats is voor accu's tot 750 Wh, vormt het solide fundament van de Stereo Hybrid 160 HPC. Stijf en stevig, maar ook schoon en droog. En natuurlijk praktisch, met plek voor een grote bidon in de voordriehoek. De kabels gaan het frame in door de balhoofdbuis. Mooier, lichter en vooral ook sterker. Dat laatste geldt trouwens ook voor de extra grote lagers in de achterbrug en de extra dikke 1.5 inch dikke balhoofdbuis. Vlijmscherp sturen is gegarandeerd. Daarbij biedt onze vertrouwde Enduro-geometrie een fijne mix van stabiliteit, controleerbaarheid en levendigheid. Ons beproefde vierpuntsonderstel, met 160 mm achteraan en 170 mm aan de voorkant, absorbeert grote keien en harde landingen probleemloos, maar zonder dat dit ten koste gaat van de rijdynamiek.